Display voor beauty, cosmetica en make-up
POS-displays 100%-op-maat: uniek, innovatief, verantwoord

Beautymerken, maar ook retailbedrijven, willen hun aanbod verzorgd en georganiseerd presenteren aan de klanten. De cosmetica en make-up items zijn divers, klein, onregelmatig gevormd en atypisch. Klanten willen snel door de assortimenten kunnen navigeren, de items aanraken, manipuleren en bekijken, vinden wat ze zoeken en direct weer verder. Dat is kort samengevat de stress van de beauty verkoop, en die geeft niet altijd impulsen tot een nette en ordelijke presentatie.

In super- of hypermarkten, of in gespecialiseerde beautywinkels en parfumerieën, beautymerken streven ernaar zich te onderscheiden door de aandacht te trekken. Functioneel product display brengt het aanbod onder de aandacht van klanten. De POS-materialen vormen een driedimensionale advertentie op zich.

  • cosmetica
  • make-up
  • parfum
  • huid- en haarverzorging
  • en accessoires

in super- en hypermarkten, drogisterijen, apotheken, warenhuizen, parfumerieën of in gespecialiseerde beautywinkels.

Vloerdisplay

Vloerdisplay

Een vloerdisplay is een display oplossing die op de winkelvloer geplaatst wordt. Deze presentaties staan pal in de drukste zones met een unieke visuele ervaring, afgestemd op het merk.

Toonbankdisplay

Toonbankdisplay

Een toonbankdisplay is een opvallende, vrijstaande presentatie op een toonbank of een tafel, meestal met kleinere artikelen die als impulsaankopen worden aangeboden.

Make-up Tester

Make-up Tester

Een tester is ideaal voor het organiseren van een compleet assortiment make-up dat winkelend publiek kan testen alvorens te kopen.

Gondel

Gondel

Een gondel is een autonoom tweezijdig meubel dat een merkaanbod communiceert. Het assortiment is op verschillende schappen gerangschikt en is makkelijk navigeerbaar dankzij relevante communicaties, lay-out en indeling.

EDG

EDG

Een EDG, Edge of gondelhoofd wordt aan het einde van een winkelgang opgesteld. Deze instore materialen zijn eenvoudig te installeren.

Winkelrek

Winkelrek

Vaste winkelrekken worden lineair opgesteld. In plaats van te investeren in een monotoon rek, kan een beautymerk unieke meubels laten maken, met dynamisch presentaties op maat van het merk en assortiment.

Shelf-on-shelf

Shelf-on-shelf units

Kleinere productdragende display modules kunnen op of aan bestaande winkelrekken of gondels bevestigd worden om een aanbod extra te animeren, of service toe te voegen.

Schapaankleding

Schapaankleding

Hoeveelheden van soortgelijke artikelen hebben een afschrikkende werking op winkelbezoekers. Door een aanbod te segmenteren, met ruimte voor communicaties en sfeer, oriënteren marketeers de winkelbezoekers naar het juiste artikel. Schapverbetering voegt service en waarde toe.

Commercieel meubilair

Commercieel meubilair

Een toonbank, een presentatietafel of een play, lab of try-zone, … het juiste commercieel meubilair voor uw retailmerk speelt een rol in het succes ervan.

Etalage display

Etalage display

De levendige taferelen in de etalages van beauty speciaalzaken beconcurreren elkaar om de aandacht van passanten.

Plint

Plint

Een plint, uitgevoerd in aangepaste materialen, sublimeert en communiceert uw beste aanbod.

Merk of logo display

Merk of logo display

De betere optie om uw persoonlijkheid te etaleren in een multi-merk omgeving is een aantrekkelijk item dat puur gericht is op uw merk of logo.