Display voor beauty, cosmetica en make-up
POS-displays 100%-op-maat: uniek, innovatief, verantwoord
Beautymerken, maar ook retailbedrijven, willen hun aanbod verzorgd en georganiseerd presenteren aan de klanten. De cosmetica en make-up items zijn divers, klein, onregelmatig gevormd en atypisch. Klanten willen snel door de assortimenten kunnen navigeren, de items aanraken, manipuleren en bekijken, vinden wat ze zoeken en direct weer verder. Dat is kort samengevat de stress van de beauty verkoop, en die geeft niet altijd impulsen tot een nette en ordelijke presentatie.
In super- of hypermarkten, of in gespecialiseerde beautywinkels en parfumerieën, beautymerken streven ernaar zich te onderscheiden door de aandacht te trekken. Functioneel product display brengt het aanbod onder de aandacht van klanten. De POS-materialen vormen een driedimensionale advertentie op zich.
- cosmetica
- make-up
- parfum
- huid- en haarverzorging
- en accessoires
in super- en hypermarkten, drogisterijen, apotheken, warenhuizen, parfumerieën of in gespecialiseerde beautywinkels.
Vloerdisplay
Een vloerdisplay is een display oplossing die op de winkelvloer geplaatst wordt. Deze presentaties staan pal in de drukste zones met een unieke visuele ervaring, afgestemd op het merk.
Toonbankdisplay
Een toonbankdisplay is een opvallende, vrijstaande presentatie op een toonbank of een tafel, meestal met kleinere artikelen die als impulsaankopen worden aangeboden.
Make-up Tester
Een tester is ideaal voor het organiseren van een compleet assortiment make-up dat winkelend publiek kan testen alvorens te kopen.
Gondel
Een gondel is een autonoom tweezijdig meubel dat een merkaanbod communiceert. Het assortiment is op verschillende schappen gerangschikt en is makkelijk navigeerbaar dankzij relevante communicaties, lay-out en indeling.
EDG
Een EDG, Edge of gondelhoofd wordt aan het einde van een winkelgang opgesteld. Deze instore materialen zijn eenvoudig te installeren.
Winkelrek
Vaste winkelrekken worden lineair opgesteld. In plaats van te investeren in een monotoon rek, kan een beautymerk unieke meubels laten maken, met dynamisch presentaties op maat van het merk en assortiment.
Shelf-on-shelf units
Kleinere productdragende display modules kunnen op of aan bestaande winkelrekken of gondels bevestigd worden om een aanbod extra te animeren, of service toe te voegen.
Schapaankleding
Hoeveelheden van soortgelijke artikelen hebben een afschrikkende werking op winkelbezoekers. Door een aanbod te segmenteren, met ruimte voor communicaties en sfeer, oriënteren marketeers de winkelbezoekers naar het juiste artikel. Schapverbetering voegt service en waarde toe.
Commercieel meubilair
Een toonbank, een presentatietafel of een play, lab of try-zone, … het juiste commercieel meubilair voor uw retailmerk speelt een rol in het succes ervan.
Etalage display
De levendige taferelen in de etalages van beauty speciaalzaken beconcurreren elkaar om de aandacht van passanten.
Plint
Een plint, uitgevoerd in aangepaste materialen, sublimeert en communiceert uw beste aanbod.
Merk of logo display
De betere optie om uw persoonlijkheid te etaleren in een multi-merk omgeving is een aantrekkelijk item dat puur gericht is op uw merk of logo.
Display voor beauty, cosmetica en make-up
Pilotes ontwerpt en zorgt voor een complete begeleiding. Met onze ruime ervaring kunnen wij u gericht adviseren. Samen werken we de meest relevante oplossing uit voor uw permanente POS-materialen en merchandising.
Experten in het opschalen van multimateriaal professioneel meubilair, onze teams ontwikkelen uw POS oplossingen in metaal, hout, kunststof, glas, …
Relevante oplossingen
-
Moduleerbaar, aanpasbaar of verplaatsbaar
-
Aangepast aan het koopgedrag in uw categorie
-
Creëert een unieke visuele ervaring, voorzien van prijs- en productinformatie
-
Op maat bestudeerd volgens uw marketingdoelstellingen en visie
-
Oplossingen met superieure functionaliteit
-
Constructie met een of meer legborden
-
Multimateriaal in metaal, kunststof, hout, glas, …
Wat zijn de voordelen?
-
Bevordert zichtbaarheid en verkoop
-
Inspireert en trekt de aandacht van winkelbezoekers
-
Aangepast design valt extra op
-
Countert keuzestress
-
Creert een unieke winkelbeleving
-
Biedt uw aanbod tastbaar aan
-
Verhoogt bekendheid en marktaandeel
-
Bevordert impulsverkoop
-
Ideaal voor promoties en introducties