— Point-of-sale display, 100%-op-maat — Winkelrekken en -stellingen Uniek, innovatief, verantwoord
Gericht op actie en winkelbeleving, bestuderen we de retail winkelrekken van waar u verkoopt. Naast een relevante inrichting van uw winkelaanbod, om uw merk te laten uitblinken bedenken we unieke afwerkingenen en opvallende materialen voor. Met grafische elementen, beeldmaterialen en balisage orienteert u de aankoop op het beslissende moment.
Door specifieke inrichtingen op het vlak van merchandising en lay-out ervaren uw klanten productinzicht. Diverse toebehoren zorgen voor een praktische indeling van uw winkelrekken. Opteer eventueel voor schappen met ledverlichting — of led-tubes worden onzichtbaar onder de neus van de schappen gemonteerd waardoor uw aanbod extra opvalt. Samen met u creëren we de meest relevante oplossingen voor een optimale winkelbeleving.
Waarom investeren in unieke winkelrekken?
- Verhoogt de tastbaarheid van een aanbod
- Duidelijkheid stimuleert verkoop
- Inspireert en draagt een merkverhaal uit
- Adviseert over producteigenschappen
- Trekt de aandacht van winkelbezoekers
- Vergroot de impact van merken
- Winkelbelevingen stimuleren merktrouw
Metalen winkelrekken
Lineair opgesteld in de supermarkt of in de gespecialiseerde detailhandel, de unieke winkelrekken van merkfabrikanten stimuleren beleving met originele presentaties, lay-out, grafische assets en sfeer. Ze nodigen consumenten uit en doen een merkaanbod schitteren.
Shelf-on-shelf module
Kleinere modules kunnen op of aan bestaande winkelrekken bevestigd worden.
Gondelhoofd
Een gondelhoofd (kopstelling, gondelkop of edge) wordt aan het einde van een winkelgang opgesteld om een merk of een winkelaanbod te doen stralen. Deze in-store materialen zijn eenvoudig te installeren en kunnen ontworpen worden om promoties of tijdelijke, makkelijk vervangbare communicaties uit te dragen.
Zelfspiegelende kruidenrek voor supermarkten
Voor een breed assortiment kleine, diverse en onregelmatige verpakkingen, een kruidenrek voor supermarkten houdt de producten altijd netjes en perfect geordend, zodat de klant met vertrouwen en snel uitkiest en koopt.
❯ Meer hieroverInteractieve winkelrekken
Slimmme winkelrekken worden uitgerust met technologische apparatuur om het bezoek aan fysieke winkels boeiend en relevant te houden.
❯ Meer hieroverGondel
Een gondel is een vrijstaand meubel. Het communiceert het DNA van een merk terwijl ze de uitgestalde artikelen doet stralen. Het assortiment is op verschillende schappen gerangschikt en is herkenbaar dankzij relevante communicaties, lay-out en indeling.
Front-end displays
Het kassameubel is een van de meest tactische winkelrekken in elke winkel. Ze bieden winkelbezoekers een laatste kans tot een latente of spontane aankoop.
❯ Meer hieroverSchapaankleding
Hoeveelheden van soortgelijke artikelen hebben een afschrikkende werking op winkelbezoekers. Door een aanbod in te delen, met communicaties en sfeer, oriënteren marketeers de winkelbezoekers naar het juiste artikel.
❯ Meer hieroverUnieke winkelrekken of winkelstellingen laten maken?
Pilotes ontwerpt en zorgt voor een complete begeleiding, van idee tot klein- of grootschalige bulkproductie. Met onze ruime ervaring kunnen wij u gericht adviseren. Samen werken we de meest relevante en unieke oplossing uit voor uw winkelrekken.
Experten in het opschalen van multimateriaal contractmeubilair, onze teams ontwikkelen uw POS oplossingen in een combinatie van metaal, hout, kunststof, glas, …
Relevante oplossingen
-
Moduleerbaar of aanpasbaar
-
Aangepast aan het aankooptraject in uw categorie
-
Creëert een unieke visuele beleving, voorzien van prijs, productinformatie en inspirerende beelden
-
Op maat bestudeerd volgens uw specificaties
-
Oplossingen met superieure functionaliteit
-
Multimateriaal in metaal, kunststof, hout, glas, …
Wat zijn de voordelen?
-
Allerhande esthetische mogelijkheden
-
Productzichtbaarheid bevordert de verkoop
-
Inspireert en trekt de aandacht van winkelbezoekers
-
Verbetert de toegankelijkheid van artikelen
-
Verhoogt de impact van merken in-store
-
Bevordert impulsaankopen
-
Winkelbelevingen bevorderden merktrouw