Display voor mode en accessoires
POS design & 100% maatwerk

In de mode is presentatie alles. Modemerken en fabrikanten van accessoires wedijveren in grootwarenhuizen en boetieks om hun creaties te laten opvallen en klanten te verleiden.

Maar gezien de diversiteit aan vormen, afmetingen en stijlen van modeartikelen kan de presentatie voor winkels een ware hoofdbreker worden.Dat is waar functioneel display materiaal van pas komen. Deze op maat gemaakte verkoopstool is niet louter een passieve drager, maar speelt een cruciale rol in de winkelervaring.

De aandacht trekken, keuze vergemakkelijken en het verlangen om te kopen stimuleren: dat zijn de belangrijkste doelstellingen die een goed ontworpen, relevante display helpt te bereiken. Het trekt de blik aan van de klanten en nodigt uit tot ontdekken.

Dankzij op maat gemaakte oplossingen sublimeren modemerken hun collecties en dragen ze hun merkimago coherente en impactvol uit. Displays zijn hun bondgenoot bij het stimuleren van verkoop en het opbouwen van klantenbinding.

Voor grootwarenhuizen en boetieks:

  • kleding
  • lingerie en ondergoed
  • brillen
  • schoenen en sokken
  • uurwerken en sieraden
  • reisuitrusting en tassen
Shop-in-shop voor lingerie

Shop-in-shop voor lingerie

Een ensemble uniek winkelrekken communiceert het DNA van uw merk, maar laat de hoofrol aan uw assortiment. De artikelen zijn op verschillende niveaus netjes georganiseerd.

Vloerstand voor rugzakken

Vloerstand voor rugzakken

Een productdragende vloerdisplay onderscheidt uw assortiment merkelijk van het concurrerend aanbod.

Toonbankdisplay brillen

Toonbankdisplay voor brillen

Een presentatie op een toonbank of een tafel biedt kleinere artikelen aan als impulsaankopen.

Etalagedisplay brillen

Etalagedisplay voor uurwerken

Het belangrijkste doel van het uitstalraam is om de aandacht van voorbijgangers te prikkelen en hen uit te nodigen om de winkel binnen te stappen.

Totem voor schoenen

Totem voor schoenen

Deze totem wordt gebruikt om de aandacht van klanten te trekken, hun interesse te wekken en uiteindelijk hun koopbeslissing te beïnvloeden.

Cross-selling display

Cross-sellling unit voor sokken

Modeaccessoires, zoals ondergoed, sokken of riemen, worden vaak over het hoofd gezien. Slimme merken maken van hun cross-merchandising display de hoeksteen van hun commercieel model.

Meer hierover

Glorifier

Glorifier

Een glorifier creëert een visuele ervaring rond een bijzonder product.

Logoblock

Logoblok

De beste optie om uw DNA te etaleren in een multi-merk omgeving is een aantrekkelijk item dat puur gericht is op uw merk of uw logo.