— Point-of-sale materiaal, 100%-op-maat — Display voor mode en accessoires Uniek, innovatief, verantwoord
In de mode is presentatie alles. Modemerken en fabrikanten van accessoires wedijveren in grootwarenhuizen en boetieks om hun creaties te laten opvallen en klanten te verleiden.
Maar gezien de diversiteit aan vormen, afmetingen en stijlen van modeartikelen kan de presentatie voor winkels een ware hoofdbreker worden.Dat is waar functioneel displaymateriaal van pas komen. Deze op maat gemaakte verkoopstool is niet louter een passieve drager, maar speelt een cruciale rol in de winkelervaring.
De aandacht trekken, keuze vergemakkelijken en het verlangen om te kopen stimuleren: dat zijn de belangrijkste doelstellingen die een goed ontworpen, relevante display helpt te bereiken. Het trekt de blik aan van de klanten en nodigt uit tot ontdekken.
Dankzij op maat gemaakte oplossingen sublimeren modemerken hun collecties en dragen ze hun merkimago coherente en impactvol uit. Displays zijn hun bondgenoot bij het stimuleren van verkoop en het opbouwen van klantenbinding.
Voor grootwarenhuizen en boetieks:
- kleding
- lingerie en ondergoed
- brillen
- schoenen en sokken
- uurwerken en sieraden
- reisuitrusting en tassen
Shop-in-shop voor lingerie
Een ensemble uniek winkelrekken communiceert het DNA van uw merk, maar laat de hoofrol aan uw assortiment. De artikelen zijn op verschillende niveaus netjes georganiseerd.
Vloerstand voor rugzakken
Een productdragende vloerdisplay onderscheidt uw assortiment merkelijk van het concurrerend aanbod.
❯ Meer hieroverToonbankdisplay voor brillen
Een presentatie op een toonbank of een tafel biedt kleinere artikelen aan als impulsaankopen.
Etalagedisplay voor uurwerken
Het belangrijkste doel van het uitstalraam is om de aandacht van voorbijgangers te prikkelen en hen uit te nodigen om de winkel binnen te stappen.
Totem voor schoenen
Deze totem wordt gebruikt om de aandacht van klanten te trekken, hun interesse te wekken en uiteindelijk hun koopbeslissing te beïnvloeden.
Cross-sellling unit voor sokken
Modeaccessoires, zoals ondergoed, sokken of riemen, worden vaak over het hoofd gezien. Slimme merken maken van hun cross-merchandising display de hoeksteen van hun commercieel model.
❯ Meer hieroverGlorifier
Een glorifier creëert een visuele ervaring rond een bijzonder product.
Logoblok
De beste optie om uw DNA te etaleren in een multi-merk omgeving is een aantrekkelijk item dat puur gericht is op uw merk of uw logo.
Displays voor modeartikelen en accessoires op maat laten maken?
Pilotes ontwerpt en zorgt voor een complete begeleiding, van idee tot klein- of grootschalige bulkproductie. Met onze ruime ervaring kunnen wij u gericht adviseren. Samen werken we de meest relevante oplossing uit voor uw duurzame POS materialen voor modeartikelen en accessoires.
Experten in het opschalen van multimateriaal POS oplossingen, onze teams ontwikkelen uw displaymaterialen in een combinatie van metaal, hout, kunststof, glas, …
Relevante oplossingen
-
Moduleerbaar of aanpasbaar
-
Aangepast aan het aankooptraject in uw categorie
-
Creëert een unieke visuele beleving in de winkel
-
Op maat bestudeerd volgens uw specificaties
-
Oplossingen met superieure functionaliteit
-
Multimateriaal in metaal, kunststof, hout, glas, …
Wat zijn de voordelen?
-
Allerhande esthetische mogelijkheden
-
Productzichtbaarheid bevordert de verkoop
-
Inspireert en trekt de aandacht van winkelbezoekers
-
Verbetert de toegankelijkheid van artikelen
-
Verhoogt de impact van merken in-store
-
Bevordert impulsaankopen
-
Winkelbeleving bevordert merktrouw