#POPWellDone* In-line display GilletteLabs
Juli-2023 — Volgens Gillette begint uw herontdekking van een eersteklas scheerervaring in de winkel. En nu hebben ze iets anders te bieden dan een extra mesje 😉
Om hun nieuwste GilletteLabs te presenteren hebben ze deze opvallende inline displays gemaakt. De categorie scheren voor mannen wordt vaak geassocieerd met een stoer imago, gericht op technologie en innovatie.
Om in deze categorie een sterke 1ste indruk te maken, zijn beide shelf-on-shelf oplossingen ontworpen om te passen op de bestaande winkelstellingen. Ze maken effectief gebruik van de beschikbare ruimte. Een transparante koffertje maakt visuele inspectie van de held mogelijk. Het gebruik van acrylmaterialen met heldere neon groene randen voegt een visueel opvallend contrast toe, dat de monotonie van de rekken doorbreekt.
Interessant genoeg koos Gillette niet voor een vloerdisplay, althans niet in de winkels die we bezochten.
Goed gedaan, Gillette!
Klik hieronder om meer te lezen over display oplossingen op winkelschappen 👇
Hebben de voordelen van display materialen uw interesse gewekt? Contacteer ons vandaag nog, we bespreken graag de mogelijkheden voor jouw product.
(*) Net als jij, winkelen wij ook. Onze teams zijn voortdurend op zoek naar de beste instore ideeën en trends. Onder #POPWellDone delen we materialen die onze aandacht trokken.
Blijf op de hoogte over POS
In onze blog delen we nuttige bronnen, tips en algemene opmerkingen
over shopper marketing, POS display
en merchandising oplossingen.