POS display design
Winkelschap Sephora Bad & Body
April-2023 — We hebben het al een ziljoen keer gehoor. WAUW ons! 😮
Wij hebben echter ontdekt dat de ware sleutel tot succes in zelfbediening retail heel eenvoudig is: eenvoud van beslissingen magnetiseert 🧲 Briljant eenvoudige ideeën maken het gemakkelijk om toegang te krijgen tot betrouwbare informatie en om met vertrouwen producten aan te raken, te voelen en ermee te spelen. Wat klanten willen van marketing is eenvoudigweg eenvoud.
Die magische balans vinden tussen casting, merkbeleving, communicatie en display is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Neem bijvoorbeeld ons werk met de bad- en bodylijn van SEPHORA. We brachten twee strategische wijzigingen aan in onze schapdisplay, terwijl het Sephora-team de visuele identiteit van het assortiment verfijnde.
Het resultaat? Een aanzienlijke verbetering in het stoppen en vasthouden van klanten, wat leidde tot een hogere efficiëntie en verkoop in de winkel.
Onze inspanningen werden erkend met een nominatie voor een SHOP! Award.
Hebben de voordelen van display materialen uw interesse gewekt? Contacteer ons vandaag nog, we bespreken graag de mogelijkheden voor jouw product.
Blijf op de hoogte
In onze blog delen we nuttige bronnen, tips en algemene opmerkingen
over shopper marketing, POS display en merchandising oplossingen.
POS inzichten