#POPWellDone*
Hoe uw product naast het probleem plaatsen?
Sept-2023 — Deze easy-shelf dispenser voor Pampers billendoekjes is bevestigd aan het winkelschap voor babymelk.
Wat erin gaat, komt er ook uit, suggereert het. En wees voorbereid! 🤣
Met dit cross merchandise materiaal valt Pampers op met haar gevoel voor humor.
Nu toch even serieus — we denken dat het een goed idee is om je product strategisch te plaatsen in de buurt van het probleem dat het aanpakt:
1️⃣ fysieke nabijheid helpt om het verband tussen twee objecten waar te nemen
2️⃣ producten die dichtbij staan lijken meer gerelateerd aan het probleem
3️⃣ zo wordt het product gezien als een effectieve oplossing voor het probleem
👉 Plaats dus je product naast het probleem dat het oplost.
Klik hieronder om verder te lezen over cross-merchandising 👇
Ben je geïnteresseerd in het gebruik van displaymaterialen om jouw oplossing in winkels te communiceren? Contacteer ons vandaag nog, we bespreken graag de mogelijkheden voor jouw product.
(*) Wij bezoeken, net als jij, regelmatig winkels. Maar in plaats van ons te focussen op ons boodschappenlijstje, laten we ons vaker afleiden door opvallende POS-materialen — beroepsmisvorming, weet je wel. Altijd op zoek naar frisse ideeën, trends en inspiratie, onder #POPWellDone delen we de verhalen die onze aandacht trokken, zozeer soms dat we vergaten waarom we eigenlijk naar de winkel waren gekomen.