Merkactivatie in de apotheek
Toonbankdisplay Tiger Balm
Sept-2022 — Laten we eerlijk zijn. Winkelende consumenten zijn niet
gemakkelijk te overtuigen. Ze hebben altijd haast en nemen beslissingen in een handomdraai, bijna
automatisch. Sommige initiatieven in de winkel hebben de kracht om ze te stoppen voor een aanbod. Om
effectief te zijn, hoeven ze niet te schreeuwen. Het draait allemaal om die magische - maar complexe -
balans tussen product, merk, display, materialen, kleuren en beelmateriaal.
We creëerden deze toonbankdisplay om het merk Tiger Balm te activeren in het apotheekkanaal. Het combineert bamboehout, metaal en acrylaat voor een premium presentatie van vijf natuurlijke balsems. Een gouden front met een logo in reliëf draagt het keizerlijk verhaal van het merk uit. Met een consistent en herkenbaar kleurenpalet zal dit dynamische aanbod niet onopgemerkt blijven voor bezoekers. En dan gebeurt het wonder: zien is kopen.
In 2023 won deze schattige toonbankdisplay een bronzen POPAI awards.
Meer weten over de display strategieën in het apotheekkanaal? Klik onderaan 👇
Ben je ook geïnteresseerd in het gebruik van display materiaal om de bekendheid van uw merk te
versterken? Contacteer ons vandaag nog, we bespreken graag de
mogelijkheden voor jouw product.