Activatie op het winkelschap:
Schapdisplay met stopper voor Baileys
Sept-2022 — Voedingswinkels bieden duizenden producten aan. Door het enorme aanbod van gelijksoortige producten op de winkelschappen is zichtbaarheid een pittige uitdaging. Als de winkelbezoekers je product niet zien, zullen ze het niet kopen. Dat is in een notendop de uitdaging als het gaat om de zogenaamde primaire plaatsing.
Om de zichtbaarheid te vergroten op de winkelschappen, kunnen merken gebruikmaken van unieke POS-materialen.
In de video hieronder zie je onze nieuwste creatie. Het is ontworpen om Baileys te laten opvallen en tegelijkertijd twee nieuwe smaken te introduceren: Baileys Salted Caramel en Baileys Espresso Creme.
✅ De breedte van de display kan worden aangepast aan de beschikbare ruimte en opstelling
✅ Het is ontworpen om de aandacht van het winkelend publiek te trekken en hen te laten stoppen voor het aanbod
✅ Door disruptie te creëren in de drukke winkelgangen, lokt het impulsief gedrag uit en helpt het klanten de twee nieuwe smaken te ontdekken
✅ Het is volledig aangepast aan de identiteit van het merk en versterkt de aantrekkingskracht van de producten
Wil je meer te weten te komen over de ideale POS-materialen voor op de winkelschappen? Klik hieronder 👇
The proof is in the pudding! Is jouw product klaar om te shinen op de winkelschappen? Contacteer ons vandaag! We helpen je graag verder.
Blijf op de hoogte
In onze blog delen we nuttige bronnen, tips en algemene opmerkingen
over shopper marketing, POS display en merchandising oplossingen.
POS inzichten